Merhabalar.
Forumda bir çok kez rastgeliyorum,geliyoruz. Dolarla iş yapın,dolar kazanın,euro kazanın,"PASİF GELİR",sadece bugüne özel xx tl" gibi başlıklarla yanıltma yapılmakta.
Aslında konulara şöyle bir baktığımızda zaten bugüne özel xx tl diye satılan ürün normalde de aynı fiyattan satılıyor.
Diğer yandan kimse pasif gelirin ne olduğunu bilmeden pasif gelir adı altında site/iş satışı yapıyorlar..
Dolar konusuna değinmiyorum çünki bir hayli komik. Dolarla ödeme alın diye başlık atıp satmaya çalıştığınız şeyin değeri 20-30 TL bile değil? Dolar kazanmamız için bize alt yapı sağlayacak eğitim/bilgi/iş/sistem sadece 3 dolaramı satılık yani?
Sizce bu şekilde yanıltıcı başlıklarla satış yapmak ne kadar etik? Gelin tartışalım seviyeyi koruyarak.