• 24-12-2021, 01:12:07
    #19
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kısmı anladım hocam. O zaman vadesiz hesapta neden yapmıyorlar.
    vadesiz hesap istediğin zaman kullandığın bir hesap türü. Vadeli faizli hesap. neden vadesiz hesapta faizli yapsınlar o zaman vadeli hesaptan farkı ne olur veya neden bir istediğin şekilde kullanacağın bir hesap olmasın.
  • 24-12-2021, 01:13:34
    #20
    Hocam bu sistem faizden daha kotu sonucta bu paralari fakir yetim ve gonulden razi olmayan kisilerden alinan vergilerle odenecek ve hickimsede hakkini helal etmez . Sahsen ben parami turk parasina cevirsem bu sisteme koymam faize koyar hic olmazsa gonulsuz insanlarin hakkini yemem.
  • 24-12-2021, 01:13:36
    #21
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vadesiz hesap istediğin zaman kullandığın bir hesap türü. Vadeli faizli hesap. neden vadesiz hesapta faizli yapsınlar o zaman vadeli hesaptan farkı ne olur veya neden bir istediğin şekilde kullanacağın bir hesap olmasın.
    Hocam vadesiz hesaba faiz vermesinler zaten.Ben paramı faizi olmayan vadesiz hesabımda tutayım.Bana yine kur farkını 3 ay sonra versin.Sonuçta bende 3 ay boyunca parama dokunmayacağım.
  • 24-12-2021, 01:18:29
    #22
    Evet bu yaptıkları direkt faizdir. Nas dedi ama... Maksimum 1-2 hafta dayanır, çoğu kişi terste kaldığı için dolardan çıkmaz.
    Satışı yapanda yine kendileri akşam açıklama oluyor, dolar 17-18'den 12'lere düşüyor... Nebati'de diyor ki akşam yastık altı satış yapmış millet, bak hele...
    Nöbetçi döviz bürosu var da bizim haberimiz mi yok? Alttan toplamaya devam, su akar yolunu bulur.
  • 24-12-2021, 02:07:18
    #23
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vadesiz hesaba faiz vermesinler zaten.Ben paramı faizi olmayan vadesiz hesabımda tutayım.Bana yine kur farkını 3 ay sonra versin.Sonuçta bende 3 ay boyunca parama dokunmayacağım.
    Vadesizde istersen ömür boyu paranı kullanma senin paranı işletemezler. İşletemedikleri paranın döviz kaybını sana devlet neden versin? Arkadaşlar çok açıklayıcı anlatmış aslında.
  • 24-12-2021, 03:36:24
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bu yaptıkları direkt faizdir. Nas dedi ama... Maksimum 1-2 hafta dayanır, çoğu kişi terste kaldığı için dolardan çıkmaz.
    Satışı yapanda yine kendileri akşam açıklama oluyor, dolar 17-18'den 12'lere düşüyor... Nebati'de diyor ki akşam yastık altı satış yapmış millet, bak hele...
    Nöbetçi döviz bürosu var da bizim haberimiz mi yok? Alttan toplamaya devam, su akar yolunu bulur.
    o gece satış yapanları herkes biliyor hocam boş verin olan yine halka oldu. sistemin ilerde patlama ihtimali de yüksek
  • 24-12-2021, 10:35:06
    #25
    Arkadaş yüzde yüz haklı bir soru sormuş
    Ama muhtemelen Ziraat Katılım vs gibi katılım hesapları da bu trende uyacaktır.
    O zaman paranı bu katılım bankalarına yatırabilirsiniz diye düşünüyorum
    Yoksa sizin gibi ikilemde kalan çok kişi olacak haklı olarak
  • 24-12-2021, 15:44:12
    #26
    birbirini gösteren spiderman faiz.
  • 24-12-2021, 16:50:25
    #27
    Tilkiyi hoca zannedenler, tavuk çalmayı sevap sanıyor.