BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bu yaptıkları direkt faizdir. Nas dedi ama... Maksimum 1-2 hafta dayanır, çoğu kişi terste kaldığı için dolardan çıkmaz.
Satışı yapanda yine kendileri akşam açıklama oluyor, dolar 17-18'den 12'lere düşüyor... Nebati'de diyor ki akşam yastık altı satış yapmış millet, bak hele...
Nöbetçi döviz bürosu var da bizim haberimiz mi yok? Alttan toplamaya devam, su akar yolunu bulur.
o gece satış yapanları herkes biliyor hocam boş verin olan yine halka oldu. sistemin ilerde patlama ihtimali de yüksek