Hocam vadesiz hesaba faiz vermesinler zaten.Ben paramı faizi olmayan vadesiz hesabımda tutayım.Bana yine kur farkını 3 ay sonra versin.Sonuçta bende 3 ay boyunca parama dokunmayacağım.
Vadesizde istersen ömür boyu paranı kullanma senin paranı işletemezler. İşletemedikleri paranın döviz kaybını sana devlet neden versin? Arkadaşlar çok açıklayıcı anlatmış aslında.