• 23-12-2021, 16:01:57
    #10
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi verenlerin suçu ne o zaman?

    Ben o zaman milyon dolarlık işler yapayım paypal'dan vergi vermeden halledeyim işlerimi neye göre ayıracak bunu devlet
    kardeşim şu dönemde ülkeye döviz sokmak zaten vergiden de kıymetli bir şey bu aralar
  • 23-12-2021, 16:29:13
    #11
    iyzico en temizi
  • 23-12-2021, 17:40:32
    #12
    Paypalım var. wise'de kullanıyorum. Bugüne kadar paypal dolandırıcıları tarafından 1000$'dan fazla para kaybettim. bunların %90 abd'li karaktersizler.

    Paypal kullanacaklara uyarılarım.
    Eskiden direk paypala dava açıyorlardı. Paypala ürünü teslim etiğimize dair konuşma kayıtlarını gönderince, paypal bizi haklı buluyordu. Şimdi bu karaktersiz insanlar direk banka üzerinden dava açtırıyorlar. %100 para iadesi alıyor. Paypal satıcı koruması devreye sokuyor. 15$ bunun için alıyor. Bütün belgeleri ( konuşma kayıtlarını gönderiyorsun) paypal finans kurulusuna gönderiyor. Finans kurumu takip kodu yok diye kabul etmiyor ve paran gidiyor üstüne paypalda 15$ tokatlıyor.

    Not: wise ile hiç bir sorun yaşamadım.
  • 24-12-2021, 00:38:34
    #13
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi verenlerin suçu ne o zaman?

    Ben o zaman milyon dolarlık işler yapayım paypal'dan vergi vermeden halledeyim işlerimi neye göre ayıracak bunu devlet
    paypal vergi veriyordu bu her zaman devam etti
    2015'te şuankü hükümetin vergi sunmuş olduğu teklif sonucu paypal geri çekildi çünkü altından kalkamayacağı kendisine ciddi bir zarar doğuracak derecede vergilendirme anlaşmasına maruz kaldı
    paypal geri çekildikten sonra bir çok ödeme firması paypalın arkasında durarak türkiyeye dolaylı yoldan yaptırım uyguladı

    bunların en büyük örneği stripedir stoklu satış ile ödeme almaya çalış türk olduğunu anladıkları an posunu kapatır paraya el koyarlar
    paypal için bahsedilen vergi oranı %60 olduğu belirtilmekte hatta bunun o dönem resmi kayıtlarda belgeli olarak paylaşıldığı bilinmekte
    sırf internet sistemi diye böyle bir vergi oranı koymak tamamen mantık dışı hareketti vergilendirmeyi kabul etmeyen paypala "teröre finansman yapılıyor" dendi halbuki paypalda dolaşan her kuruşun izi takip ediliyordu

    konuyu araştırın hocam.
  • 24-12-2021, 10:53:40
    #14
    10 yıldır wise kullanıyorum hiç kapmadılar hocam

    ama paypal gelmeli geriye haklısınız