Paypalım var. wise'de kullanıyorum. Bugüne kadar paypal dolandırıcıları tarafından 1000$'dan fazla para kaybettim. bunların %90 abd'li karaktersizler.
Paypal kullanacaklara uyarılarım.
Eskiden direk paypala dava açıyorlardı. Paypala ürünü teslim etiğimize dair konuşma kayıtlarını gönderince, paypal bizi haklı buluyordu. Şimdi bu karaktersiz insanlar direk banka üzerinden dava açtırıyorlar. %100 para iadesi alıyor. Paypal satıcı koruması devreye sokuyor. 15$ bunun için alıyor. Bütün belgeleri ( konuşma kayıtlarını gönderiyorsun) paypal finans kurulusuna gönderiyor. Finans kurumu takip kodu yok diye kabul etmiyor ve paran gidiyor üstüne paypalda 15$ tokatlıyor.
Not: wise ile hiç bir sorun yaşamadım.