tam 40 gün falan oldu anlayacağınız.
Aracın şuanki sıfır bayi fiyatı : 347.000 TL
Fakat sarı siteye baktığımda fiyatlar uçuk. Bayilerde sıfır araç çıkmadığı söyleniyor kimse alamıyormuş son 1 aydır. Muhtemelen çip sıkıntısı sebebiyle.
Gram sevinemiyorum şu duruma böyle saçmalık olamaz. Araba 40 günde nasıl 250 bin lira artar?
Not: Allah daha iyilerini sizlere nasip etsin arkadaÅŸlar.
Sarı site fiyatları

çip sorunu değil ahlâk sorunu var ülkemize mahsus