• 23-12-2021, 07:06:13
    #1
    Merhabalar, kasımın ilk haftasında bayiden sıfır Egea Cross SUV Urban 1.4 fire bir araç aldım alış fiyatım zamlı almama rağmen 205.000 TL idi.

    tam 40 gün falan oldu anlayacağınız.

    Aracın şuanki sıfır bayi fiyatı : 347.000 TL

    Fakat sarı siteye baktığımda fiyatlar uçuk. Bayilerde sıfır araç çıkmadığı söyleniyor kimse alamıyormuş son 1 aydır. Muhtemelen çip sıkıntısı sebebiyle.
    Gram sevinemiyorum şu duruma böyle saçmalık olamaz. Araba 40 günde nasıl 250 bin lira artar?

    Not: Allah daha iyilerini sizlere nasip etsin arkadaÅŸlar.

    Sarı site fiyatları

  • 23-12-2021, 07:15:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ülkede çok ciddi bir şekilde ahlak sorunu var çünkü gerçekten böyle bu kadar da değildik. Dolar düştü dedik marketler hala zam üstüne zam yapıyor. Dolar o zaman neden düştü?
  • 23-12-2021, 07:33:05
    #3
    Zaten piyasayı karıştıran o sarı site degilmi, bence o siteyle ilgili çalışma yapması lazım devletin belirli araçlara belirli fiyatları geçmeyecek şekilde..
  • 23-12-2021, 07:44:52
    #4
    Ben bu fiyata satarsam geri yerine koyamam diyerek birbirlerinden etkilenen al satçıların yüzünden oluyor
  • 23-12-2021, 08:08:35
    #5
    Çip krizinin 2022 sonuna kadar devam edeceği söyleniyor (Elektronik,Bilgisayar, Otomotiv sektöründe kullanılıyor) bu durumu fırsat gören bazı firmalar ise yeni adımlar atarak çip üretimi için yeni adımlar attılar. Galericilerin ve bayilerin dedikleri aynı şu şekilde fiyatlar aman aman düşmez.
  • 23-12-2021, 08:26:07
    #6
    Üst limit gelmeli !
  • 23-12-2021, 09:07:17
    #7
    Hayırlı olsun çip sorunu değil ahlâk sorunu var ülkemize mahsus