Merhabalar, kasımın ilk haftasında bayiden sıfır Egea Cross SUV Urban 1.4 fire bir araç aldım alış fiyatım zamlı almama rağmen 205.000 TL idi.
tam 40 gün falan oldu anlayacağınız.
Aracın şuanki sıfır bayi fiyatı : 347.000 TL
Fakat sarı siteye baktığımda fiyatlar uçuk. Bayilerde sıfır araç çıkmadığı söyleniyor kimse alamıyormuş son 1 aydır. Muhtemelen çip sıkıntısı sebebiyle.
Gram sevinemiyorum şu duruma böyle saçmalık olamaz. Araba 40 günde nasıl 250 bin lira artar?
Not: Allah daha iyilerini sizlere nasip etsin arkadaşlar.
Sarı site fiyatları