TURKOVAC İçin Acil Kullanım İzni Çıkmış. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TURKOVAC İçin Acil Kullanım İzni Çıkmış.
10
●
250
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
TURKOVAC İçin Acil Kullanım İzni Çıkmış.
1
2
22-12-2021, 20:02:36
#1
Biu
Merhaba arkadaşlar,
Turkovac için, acil kullanım izni çıkmış. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.
Kaynak:
https://www.sozcu.com.tr/2021/saglik...cikti-6842378/
22-12-2021, 20:04:17
#2
Orucajans
Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.
22-12-2021, 20:04:31
#3
Cherkes
Çok şükür sonunda çıktı. Hiç aşı olmadım Turkovac ı bekledim bu süreçte 2 kez korona atlattım. İnşaAllah ben de Türk aşısı olacağım Türkün aşısını olacağım.
22-12-2021, 20:07:13
#4
HaberReport
Üyeliği durduruldu
2 defa bitontech olduk. Şimdi turkovac ile 3. dozu yapacağım. Canım ülkem. Allah emeği geçen bilim adamlarından razı olsun.
22-12-2021, 20:09:29
#5
SunZi
Bu kadar aceleci davranmaları sizde şüphe uyandırmıyor mu? Ben şahsen güvenmiyorum.
22-12-2021, 20:11:46
#6
Profesör
SunZi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kadar aceleci davranmaları sizde şüphe uyandırmıyor mu? Ben şahsen güvenmiyorum.
Diğer ülkelere aşı satarsak ekonomiye faydası olur, tüm kozlar masaya seriliyor dövizle mücadele edebilmek için.
Önce TOGG şimdi aşı.
22-12-2021, 20:13:27
#7
Cherkes
Profesör adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diğer ülkelere aşı satarsak ekonomiye faydası olur, tüm kozlar masaya seriliyor dövizle mücadele edebilmek için.
Önce TOGG şimdi aşı.
Ne güzel işte motive oldular
22-12-2021, 20:13:38
#8
Zyklon
Üyeliği durduruldu
Faz 3 çalışması ortada yok...
22-12-2021, 20:15:53
#9
A.AY
Sanmıyorum biontech kadar koruyucu olacağını
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler