Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer ülkelere aşı satarsak ekonomiye faydası olur, tüm kozlar masaya seriliyor dövizle mücadele edebilmek için.
Önce TOGG şimdi aşı.
Ne güzel işte motive oldular