• 22-12-2021, 20:02:36
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Turkovac için, acil kullanım izni çıkmış. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

    Kaynak: https://www.sozcu.com.tr/2021/saglik...cikti-6842378/
  • 22-12-2021, 20:04:17
    #2
    Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.
  • 22-12-2021, 20:04:31
    #3
    Çok şükür sonunda çıktı. Hiç aşı olmadım Turkovac ı bekledim bu süreçte 2 kez korona atlattım. İnşaAllah ben de Türk aşısı olacağım Türkün aşısını olacağım.
  • 22-12-2021, 20:07:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    2 defa bitontech olduk. Şimdi turkovac ile 3. dozu yapacağım. Canım ülkem. Allah emeği geçen bilim adamlarından razı olsun.
  • 22-12-2021, 20:09:29
    #5
    Bu kadar aceleci davranmaları sizde şüphe uyandırmıyor mu? Ben şahsen güvenmiyorum.
  • 22-12-2021, 20:11:46
    #6
    SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar aceleci davranmaları sizde şüphe uyandırmıyor mu? Ben şahsen güvenmiyorum.
    Diğer ülkelere aşı satarsak ekonomiye faydası olur, tüm kozlar masaya seriliyor dövizle mücadele edebilmek için.
    Önce TOGG şimdi aşı.
  • 22-12-2021, 20:13:27
    #7
    Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer ülkelere aşı satarsak ekonomiye faydası olur, tüm kozlar masaya seriliyor dövizle mücadele edebilmek için.
    Önce TOGG şimdi aşı.
    Ne güzel işte motive oldular
  • 22-12-2021, 20:13:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Faz 3 çalışması ortada yok...
  • 22-12-2021, 20:15:53
    #9
    Sanmıyorum biontech kadar koruyucu olacağını