• 22-12-2021, 13:50:48
    #1
    Daha önceki konumda 0.5 lt suya 10 TL yazmışlardı o da 12 TL olmuş

    Yemeksepetine bunları söylediğimde biz fiyat belirleyemiyoruz diyor. Aynı markanın farklı çiğköfte dükkanlarında ise fiyatlar daha uygun burası site bölgesi olduğu için zenginlere çalışıyor sanırım

    küfür eder gibi fiyat koymuşlar

    https://www.r10.net/maxigeyik/299744...esim-ya-d.html
    https://www.yemeksepeti.com/arsamiea...g-cad-istanbul



  • 22-12-2021, 13:52:31
    #2
    Lokantadan gidip kendimiz aldığında daha ucuza geliyor. Artık ben getir yemek sepeti kullanmıyorum direk olarak lokantayı bulup sipariş geçiyorum
  • 22-12-2021, 13:52:32
    #3
    inş. batarlar da bu millet bu insanlardan kurtulur. hem zam yapıyorlar hem maldan çalıyorlar.
  • 22-12-2021, 13:53:18
    #4
    Birçok firma var böyle ve can sıkıcı olmaya başladı , kendilerini uyanık zanneden topluluk. Bunlardan hiçbişey almayacaksın açta kalsan canında çekse prim vermeyeceksin.
  • 22-12-2021, 13:53:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kalitesiz kişilik, etik değerlerden yoksun işletme örneği
  • 22-12-2021, 13:53:57
    #6
    Bu adi fırsatçılar böyle. Hem gramaj düşürüyorlar hem de böyle içeceklerden vurgun yapmaya çalışıyorlar. Su 10 tl nedir ya 2 yıl güneşin altında beklemiş leş gibi olmuş suları satıyorlar zaten.
  • 22-12-2021, 13:55:50
    #7
    Aklımda çok deli sorular, Çiğköfteci neden 5lt su satıyor, 39 tl red bull gerçekten kırmızı bir boğadan mı yapıldı, adanus şalgam suyu Yunanistan'dan mı geldi neden ismi öyle ve 35 tl, Uludağ Limonata harbiden uludağdan geliyor sanırım. Sanırsam ineklerinden süt yerine ayran geliyor herhalde bunu fırsat bilip ayranı 35 tl ye satıyorlar.
  • 22-12-2021, 13:56:16
    #8
    Yemeksepeti fazla komisyon aldığı için fiyatlarda fazla oluyor örneğin ben lokantadan direk söylediğimde kuzu ciğer dürümü 20 TL ye alıyorum ama eğer yemeksepetinden söylersem 24 TL'ye geliyor
  • 22-12-2021, 13:58:13
    #9
    Kurumsal PLUS
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemeksepeti fazla komisyon aldığı için fiyatlarda fazla oluyor örneğin ben lokantadan direk söylediğimde kuzu ciğer dürümü 20 TL ye alıyorum ama eğer yemeksepetinden söylersem 24 TL'ye geliyor
    İndirim kuponu vs varsa iyi oluyor onun dışında işe yaramaz