Bu adi fırsatçılar böyle. Hem gramaj düşürüyorlar hem de böyle içeceklerden vurgun yapmaya çalışıyorlar. Su 10 tl nedir ya 2 yıl güneşin altında beklemiş leş gibi olmuş suları satıyorlar zaten.