Daha önceki konumda 0.5 lt suya 10 TL yazmışlardı o da 12 TL olmuş

Yemeksepetine bunları söylediğimde biz fiyat belirleyemiyoruz diyor. Aynı markanın farklı çiğköfte dükkanlarında ise fiyatlar daha uygun burası site bölgesi olduğu için zenginlere çalışıyor sanırım

küfür eder gibi fiyat koymuşlar

https://www.r10.net/maxigeyik/299744...esim-ya-d.html
https://www.yemeksepeti.com/arsamiea...g-cad-istanbul