Daha önceki konumda 0.5 lt suya 10 TL yazmışlardı o da 12 TL olmuş
Yemeksepetine bunları söylediğimde biz fiyat belirleyemiyoruz diyor. Aynı markanın farklı çiğköfte dükkanlarında ise fiyatlar daha uygun burası site bölgesi olduğu için zenginlere çalışıyor sanırım
küfür eder gibi fiyat koymuşlar
https://www.r10.net/maxigeyik/299744...esim-ya-d.html https://www.yemeksepeti.com/arsamiea...g-cad-istanbul