
Yemeksepetine bunları söylediğimde biz fiyat belirleyemiyoruz diyor. Aynı markanın farklı çiğköfte dükkanlarında ise fiyatlar daha uygun burası site bölgesi olduğu için zenginlere çalışıyor sanırım

küfür eder gibi fiyat koymuşlar

https://www.r10.net/maxigeyik/299744...esim-ya-d.html
https://www.yemeksepeti.com/arsamiea...g-cad-istanbul

