• 22-12-2021, 15:48:28
    #28
    Çok özledim bırakılmıyor ara veriyorsun sadece
  • 22-12-2021, 16:07:08
    #29
    2 ay önce bıraktım, son 1 sene takıldım biraz. Areste Windforce 10 aldım, +10 shell set filan dizdimde yok abi sarmıyor. Zaten areste 20-30 kişide mytril set 10 var mesela. Yeni serverler daha zevkli ama orada da ekibin olacak. Daha doğrusu tüm erverlerde ekip olmadan oynanmıyor pk atılmıyor. 2007 2008 de daha güzeldi. Solo takılırdım asasla, o zevkin 10 da 1 ini alamıyorm su an.
  • 22-12-2021, 17:06:52
    #30
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xACS'nin Old School KO pvp serverindeyiz hocam. Manes'te oynadığımız o en eski KO'nun MYKO versiyonunun tadını çıkarıyoruz. Hile, koxp, bug vb. yok kusursuz bir server, bolca da user var. Eski günleri yad etmek adına indirip oynayabilirsiniz. 12 Kasım'da açıldı gerçi 1,5 ay oldu, ilk zamanlarına göre az da olsa bir düşüş var ama en az daha 3 ay gideri var diyebilirim. Kış akşamlarını CR'lerde çarpışarak geçiriyoruz. Bu arada xACS artık dışarıya satış yapmıyor. @ibonline; OSKO, EUKO, DARKKO şeklinde kendileri açıyorlar.
    En üst seviyeyi kendilerine çekmişler hocam aslında iyi de olmuş. Bende böyle bir AC yapsam kendi serverim de uygularım. Çünkü çok maliyetli bir şey en az 150k sadece ac ye gidiyor
  • 22-12-2021, 17:33:15
    #31
    krowazın kralıydım. Tek başıma 20 çarla dolaşırdım , eğer rakip trenler gelirse gidip ks atardım kutulara, kimse benden kutu alamamıştır(osmanlı bot atak hızıyla ilgiliydi) oda olmadı krowazı dağlara taşlara kaçırırdım.

    işin özü krowaz bendeydi.
  • 22-12-2021, 18:08:10
    #32
    Cypher ilk 60 char bendeydi. Magician.
  • 22-12-2021, 20:11:07
    #33
    dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    krowazın kralıydım. Tek başıma 20 çarla dolaşırdım , eğer rakip trenler gelirse gidip ks atardım kutulara, kimse benden kutu alamamıştır(osmanlı bot atak hızıyla ilgiliydi) oda olmadı krowazı dağlara taşlara kaçırırdım.

    işin özü krowaz bendeydi.
    20 char için kaç gb ram gerekiyordu 😂
  • 22-12-2021, 20:18:23
    #34
    Eski güzel günler be gerçi hala oynuyorum
  • 22-12-2021, 22:07:08
    #35
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hilaladam koxp ile tek başına troll kesme challenge.
    towndan towna npt
  • 22-12-2021, 22:49:42
    #36
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xACS'nin Old School KO pvp serverindeyiz hocam. Manes'te oynadığımız o en eski KO'nun MYKO versiyonunun tadını çıkarıyoruz. Hile, koxp, bug vb. yok kusursuz bir server, bolca da user var. Eski günleri yad etmek adına indirip oynayabilirsiniz. 12 Kasım'da açıldı gerçi 1,5 ay oldu, ilk zamanlarına göre az da olsa bir düşüş var ama en az daha 3 ay gideri var diyebilirim. Kış akşamlarını CR'lerde çarpışarak geçiriyoruz. Bu arada xACS artık dışarıya satış yapmıyor. @ibonline; OSKO, EUKO, DARKKO şeklinde kendileri açıyorlar.
    Panel adresi nedir hocam