• 22-12-2021, 01:48:21
    #37
    Chrome kullanıyorum. Fakat yeni kurduğum Chromium altyapılı, açık kaynak kodlu, gizliliğe önem veren, chrome hesabımı ve uygulamalarını kullanabildiğim Brave diğer tarayıcılarada göre daha fazla dikkatimi çekti. Yavaş yavaş chrome dan brave geçiyorum.
  • 22-12-2021, 02:23:24
    #38
    chrome ve opera
    • orhansengun
    orhansengun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-12-2021, 03:33:12
    #39
    Üyeliği durduruldu
    en sevdiğim aynı zamanda gıcık olduğum tarayıcı chrome. gıcık olma sebebim "Ağ Hatası - Başarısız" diyor bazen
  • 22-12-2021, 04:34:21
    #40
    Safari hojdur..
  • 22-12-2021, 06:25:04
    #41
    Aslında en iyisi yandex hız bakımından benim analiz ettiğim kadarıyla. Ama rus istihbaratıyla alaklı olma şüpheleri vs. dolayısıyla ana tarayıcı olarak kullanmıyorum. Fakat hem özelleştirme hemde hız bakımından aşırı iyi. Fakat gizlilik şüpheli. Kurar kurmaz chrome'dan şifreleriniz dahil herşeyi otomatik size dahi sormadan ilk açılışta içe aktarıyor bu da zaten insanı iyice korkutuyor.
  • 22-12-2021, 08:05:40
    #42
    vivaldi öneririm
  • 22-12-2021, 08:08:32
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Kullanırken özel bir sebebiniz var mı? Bazı web uygulamaları firefox’ta daha sağlıklı çalışıyor diye biliyorum
    Eski alışkanlık hocam. Bir türlü Google Chrome'a ısınamadım. Ek olarak Mozilla Firefox bana göre daha fazla engelli dostu gibi geldi. Sebebi, bir sekme açacağım zaman sekme açma kısmına gelip fare tekerine basarak yeni sekme açıyorum. Bu özellik Google Chrome'da yok.
  • 22-12-2021, 10:16:28
    #44
    Vivaldi ve Brave. Özellikle Vivaldi ek özelliklerle dolu dolu bir tarayıcı.
  • 22-12-2021, 10:32:14
    #45
    Brave candır ya, BAT Tokeni sayesinde tarayıcıdan 15 dolarlık gelir elde ettim. (6 Ay gibi bir sürede) Diğer tarayıcıların bugüne kadar hangi kullanıcısına faydası dokundu ki ?