orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Kullanırken özel bir sebebiniz var mı? Bazı web uygulamaları firefox’ta daha sağlıklı çalışıyor diye biliyorum
Eski alışkanlık hocam. Bir türlü Google Chrome'a ısınamadım. Ek olarak Mozilla Firefox bana göre daha fazla engelli dostu gibi geldi. Sebebi, bir sekme açacağım zaman sekme açma kısmına gelip fare tekerine basarak yeni sekme açıyorum. Bu özellik Google Chrome'da yok.