Hangi Web Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?🔎
60
●914
- 22-12-2021, 06:25:04Aslında en iyisi yandex hız bakımından benim analiz ettiğim kadarıyla. Ama rus istihbaratıyla alaklı olma şüpheleri vs. dolayısıyla ana tarayıcı olarak kullanmıyorum. Fakat hem özelleştirme hemde hız bakımından aşırı iyi. Fakat gizlilik şüpheli. Kurar kurmaz chrome'dan şifreleriniz dahil herşeyi otomatik size dahi sormadan ilk açılışta içe aktarıyor bu da zaten insanı iyice korkutuyor.
- 22-12-2021, 08:08:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eski alışkanlık hocam. Bir türlü Google Chrome'a ısınamadım. Ek olarak Mozilla Firefox bana göre daha fazla engelli dostu gibi geldi. Sebebi, bir sekme açacağım zaman sekme açma kısmına gelip fare tekerine basarak yeni sekme açıyorum. Bu özellik Google Chrome'da yok.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle