• 19-12-2021, 12:29:16
    #1
    İstanbul'da deniz taşımacılığı hizmeti veren Turyol kurdaki artışın ardından 'maliyetlerin karşılanabileceği şartlar oluşana kadar' seferlerini durdurdu. İDO da aynı sebeple Yenikapı-Mudanya seferlerini gerçekleştirmekte olan Osmangazi ve Orhangazi isimli hızlı feribotlarının 30 Aralık'ta seferlerden çekileceğini duyurdu
  • 19-12-2021, 12:30:07
    #2
    Denizin ortasında durdurmasalar bari.
    • EKA Reklam
    • FSahin
    • alperengnc
    EKA Reklam, FSahin, alperengnc ve 4 kişi bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 19-12-2021, 12:32:03
    #3
    Deniz’de Kum Fırtınası olarak okudum.
  • 19-12-2021, 12:34:51
    #4
    bu vapurlar yatlar tekneler mazotu bitti 1 liraya almıyomuydu 😅 kafayı yemişler galiba 😅
  • 19-12-2021, 12:36:36
    #5
    Eski çalışan olarak bunlar kadar leş bi firma olmadığını söylemek isterim. şehir dışına zaten günde 1 Çınarcık seferleri vardı, bu kur artışı falan sadece bahane olmuştur.
  • 19-12-2021, 12:36:55
    #6
    kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu vapurlar yatlar tekneler mazotu bitti 1 liraya almıyomuydu 😅 kafayı yemişler galiba 😅
    Hocam yeni fiyatlardan haberiniz yok galiba, tekne ve yatlar mazotu yutuyor. Doğru karar alınmış
  • 19-12-2021, 13:04:46
    #7
    Turyol en büyük şakşakçılardandı. Bunlar bile bu haldeyse sonraki seçimlerde oyum AKP ye. Ben 20 yıl çektim, bir 20 yıl da onlar çeksin.
  • 19-12-2021, 13:17:24
    #8
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turyol en büyük şakşakçılardandı. Bunlar bile bu haldeyse sonraki seçimlerde oyum AKP ye. Ben 20 yıl çektim, bir 20 yıl da onlar çeksin.
    Hahahaha
  • 19-12-2021, 18:53:55
    #9
    Sayın Yunus CAN bey mazotu geçen sene 3₺ den alırken neredeydi? Yakıt defterini göstersinler o zaman gerçek ortaya çıkar. Bu insanlara güvenmeyin hepsi yalancı yedikleri parayı kimse yiyemez. Fiyat artışı yapmak için her fırsatı yapıyorlar.
    Şikayeti olanlar DTO kurumunu kayıtlı ve şikayet işlemlerini yaparlar...