Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turyol en büyük şakşakçılardandı. Bunlar bile bu haldeyse sonraki seçimlerde oyum AKP ye. Ben 20 yıl çektim, bir 20 yıl da onlar çeksin.
Hahahaha