Sayın Yunus CAN bey mazotu geçen sene 3₺ den alırken neredeydi? Yakıt defterini göstersinler o zaman gerçek ortaya çıkar. Bu insanlara güvenmeyin hepsi yalancı yedikleri parayı kimse yiyemez. Fiyat artışı yapmak için her fırsatı yapıyorlar.
Şikayeti olanlar DTO kurumunu kayıtlı ve şikayet işlemlerini yaparlar...