• 19-12-2021, 00:31:02
    #1
    Son bir kaç aydır sürekli bir depresif moddayım hem sağlık açısından olsun hem uzun soluklu ilişkimden kalan bazı anılar olsun canımı sıkıyor kafa dağıtmak için oyun oynayayım diyorum sıfır zevk sıfır kafa dağılması işime odaklanayım desem yine aynı kafam dağılmıyor o düşünceler yerleşti beynimin en ücra köşelerine gitmiyor resmen ne yapsam olmuyor günün bazı zamanlarında ansızın bir bastırıyor bunlar kaygı endişe duymaya başıyorum kaygı endişe stress gibi durumlarda benim direkt mideme vuruyor kusacak gibi hissediyorum şu son döneme kadar beni tanısanız hayatınızda ki en mutlu en neşeli insanlardan biri olabilirdim ama bu son dönemler cidden bütün mutluluğumu alıp götürdü gibi her zaman rabbime şükrediyorum daha kötüsüde olabilirdi sabır ve dayanma gücü diliyorum dualarımda ama artık cidden kafamı dağıtacak bir şeyler yapmak istiyorum bu düşüncelerden uzak durmam gerek ki kendime gelebileyim bu tür durumlarda kafa dağıtmak için neler yapıyorsunuz? Kafa dağıtmak için neler yaparsınız? (İçine kapanık biri değil aksine bir hayli sosyal biriyim çevrem geniş arkadaşlarımla da takılıyorum ama artık arkadaşlarım dahi bir kaç ay öncesine kadar ortama pozitif enerji yayan mert nerede diye soruyorlar :/
  • 19-12-2021, 00:32:53
    #2
    Sana öneri bir gün hastaneleri ve huzur evlerini ziyaret et bişeyin kalmaz..
  • 19-12-2021, 00:33:42
    #3
    İş problemin yoksa hemen bi doğu ekspress’e atla derim. Tek başına. Yeni kişilerle tanışır, yeni keşifler yaparsın. İndiğindeki gezini vs planla. Kafan dağılır. Çünkü süreki sonraki adımı düşüneceksin. Batuma kadar yolu var
  • 19-12-2021, 00:34:33
    #4
    AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana öneri bir gün hastaneleri ve huzur evlerini ziyaret et bişeyin kalmaz..
    Hocam zaten bu durum için şükrediyorum beterin beteri vardır derler fakat bu düşünce beni kısa süreli rahatlatsa da bir süre sonra tekrar düşüncelerim yiyor beni
  • 19-12-2021, 00:36:04
    #6
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten bu durum için şükrediyorum beterin beteri vardır derler fakat bu düşünce beni kısa süreli rahatlatsa da bir süre sonra tekrar düşüncelerim yiyor beni
    Kabaca dediğimi düşünmene istemem asla, bazen insanlar isteklerini bir an önce kavuşunca yeni şeyler teselli etmez.
  • 19-12-2021, 00:36:18
    #7
    Meditasyon yapabilirsin. Bazen durup soluklanmak gerekebilir
  • 19-12-2021, 00:36:32
    #8
    sinuos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş problemin yoksa hemen bi doğu ekspress’e atla derim. Tek başına. Yeni kişilerle tanışır, yeni keşifler yaparsın. İndiğindeki gezini vs planla. Kafan dağılır. Çünkü süreki sonraki adımı düşüneceksin. Batuma kadar yolu var
    Oradanda Bi Batum Yapar 10 numara olur
  • 19-12-2021, 00:39:17
    #9
    sinuos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş problemin yoksa hemen bi doğu ekspress’e atla derim. Tek başına. Yeni kişilerle tanışır, yeni keşifler yaparsın. İndiğindeki gezini vs planla. Kafan dağılır. Çünkü süreki sonraki adımı düşüneceksin. Batuma kadar yolu var
    Güzel fikire benziyor finallerden sonra direkt biletimi alabilirim teşekkürler


    AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabaca dediğimi düşünmene istemem asla, bazen insanlar isteklerini bir an önce kavuşunca yeni şeyler teselli etmez.
    Estağfurullah hocam ka

    AtillaTahak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meditasyon yapabilirsin. Bazen durup soluklanmak gerekebilir
    Var mı önereceğiniz bir kaynak