mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten bu durum için şükrediyorum beterin beteri vardır derler fakat bu düşünce beni kısa süreli rahatlatsa da bir süre sonra tekrar düşüncelerim yiyor beni
Kabaca dediğimi düşünmene istemem asla, bazen insanlar isteklerini bir an önce kavuşunca yeni şeyler teselli etmez.