Son bir kaç aydır sürekli bir depresif moddayım hem sağlık açısından olsun hem uzun soluklu ilişkimden kalan bazı anılar olsun canımı sıkıyor kafa dağıtmak için oyun oynayayım diyorum sıfır zevk sıfır kafa dağılması işime odaklanayım desem yine aynı kafam dağılmıyor o düşünceler yerleşti beynimin en ücra köşelerine gitmiyor resmen ne yapsam olmuyor günün bazı zamanlarında ansızın bir bastırıyor bunlar kaygı endişe duymaya başıyorum kaygı endişe stress gibi durumlarda benim direkt mideme vuruyor kusacak gibi hissediyorum şu son döneme kadar beni tanısanız hayatınızda ki en mutlu en neşeli insanlardan biri olabilirdim ama bu son dönemler cidden bütün mutluluğumu alıp götürdü gibi her zaman rabbime şükrediyorum daha kötüsüde olabilirdi sabır ve dayanma gücü diliyorum dualarımda ama artık cidden kafamı dağıtacak bir şeyler yapmak istiyorum bu düşüncelerden uzak durmam gerek ki kendime gelebileyim bu tür durumlarda kafa dağıtmak için neler yapıyorsunuz? Kafa dağıtmak için neler yaparsınız? (İçine kapanık biri değil aksine bir hayli sosyal biriyim çevrem geniş arkadaşlarımla da takılıyorum ama artık arkadaşlarım dahi bir kaç ay öncesine kadar ortama pozitif enerji yayan mert nerede diye soruyorlar :/