• 25-01-2009, 22:48:10
    #10
    hoş bir bayan arkadaşımız
  • 25-01-2009, 22:49:24
    #11
    Yarışmada güzel değil kendini çok çirkin yapmış.
  • 25-01-2009, 23:00:10
    #12
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartılacak birşey yok, konu açmaya bile değmez.
    Off Topicte konu açmayı okumuşsundur.Niye bu olayın konusu açılmaya değmez ki.
    https://www.r10.net/off-topic/54114-o...ise-yarar.html

    Televizyonlarda konuşulan en gözde haber olan konu şu anda budur.Ayrıca ortalarda açılmaması gerekn birçok konu varken niye bu konuya taktığınızı anlamış değilim.
    *(Sadece bir karşılaştırma)
    https://www.r10.net/maxigeyiq/304056-...yazalim-2.html
  • 25-01-2009, 23:25:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartılacak birşey yok, konu açmaya bile değmez.
    ne demek değmez dünyanın bir numara Top Modelini getirdi adam.

    tam 250K açtı elektrikler gitti 20 dk önce geldi sonuna yetiştim
  • 25-01-2009, 23:30:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bittimi ne kadar aldı son 4'ü izleyemedim yahu
  • 25-01-2009, 23:39:20
    #15
    Bu kadın çok güzel , cidden çok güzel
  • 25-01-2009, 23:43:45
    #16
    75 aldı yanılmıyorsam
  • 25-01-2009, 23:54:22
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    75.000 aldi.

    cok güzel kadin of of
  • 25-01-2009, 23:56:41
    #18
    hatuna bak