Var Mısın Yok Musun - Adriana Lima
40
●2.350
- 25-01-2009, 23:00:10Off Topicte konu açmayı okumuşsundur.Niye bu olayın konusu açılmaya değmez ki.WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/54114-o...ise-yarar.html
Televizyonlarda konuşulan en gözde haber olan konu şu anda budur.Ayrıca ortalarda açılmaması gerekn birçok konu varken niye bu konuya taktığınızı anlamış değilim.
*(Sadece bir karşılaştırma)
https://www.r10.net/maxigeyiq/304056-...yazalim-2.html - 25-01-2009, 23:25:21Üyeliği durduruldune demek değmez dünyanın bir numara Top Modelini getirdi adam.WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam 250K açtı elektrikler gitti 20 dk önce geldi sonuna yetiştim
- 25-01-2009, 23:54:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.75.000 aldi.
cok güzel kadin of of