Abartılacak birşey yok, konu açmaya bile değmez.
Off Topicte konu açmayı okumuşsundur.Niye bu olayın konusu açılmaya değmez ki.
https://www.r10.net/off-topic/54114-o...ise-yarar.html
Televizyonlarda konuşulan en gözde haber olan konu şu anda budur.Ayrıca ortalarda açılmaması gerekn birçok konu varken niye bu konuya taktığınızı anlamış değilim.
*(Sadece bir karşılaştırma)
https://www.r10.net/maxigeyiq/304056-...yazalim-2.html