Şimdi mevzu bahis biliyorsunuz herkesin dilinde dolar var.
İşi gücü olan ticaret yapan dolara bakarak durumunu toparlamaya çalışıyor. Yada bir genç hayallerini kurmak isterken hayallerinin nasıl yok olduğunu görüyor ve ağzından dolar vs düşmüyor.
Birde bazı tipler var. Çıkıp karşınıza dolarla mı maaş alıyorsun diye soru soruyorlar.
Aman deyip. CEVAP VERMEYİN ONLARA.
Çünkü onlar akli melekelerini kaybetmiş vatandaşlarımız.
Neyin nereden ne şekilde temin edildiğini bilmeden, fanatiği olduğu parti veya bir şahsın/şahısların ağzından çıkan sözleri cümleleri ne kadar doğru olduğunu araştırmadan kullanan tipler.
ONLARA HİÇ BİR ŞEY ANLATAMAZSINIZ. ÇÜNKÜ ONLARIN ALGILARI KAPALIDIR.
HEMEN ORADAN UZAKLAŞIN.
Bu sayede kalp kırmaz , kavga etmezsiniz.
Bu insanları görürseniz HEMEN ORADAN UZAKLAŞIN
9
●285
- 17-12-2021, 14:07:43Kırılacak kalp söylenecek söz kalmadı hocam
Körü bunca zaman dürtükleselerdi gözü açılırdı yeminle - 17-12-2021, 14:15:26aslında asıl kırılma meselesi de bu değil mi ? dolarla maaş alamıyoruz ama hayatı dolarla yaşıyoruz...
- 17-12-2021, 14:35:4616 yıldır tanıdığım Üniversite mezunu şuan asgeri personel rütbesi olan kaynımFringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şaka gibi.Bu konuyuda onunla konuştuktan hemen sonra açtım zaten.
Dolardan bizene dolarlamı işimiz var.Bizim maaşımı tl dolarla maaş almıyoruz dedi
engeli bastım.
uzak durmak lazım bulaşıcı olabilir
