• 17-12-2021, 14:00:30
    #1
    Şimdi mevzu bahis biliyorsunuz herkesin dilinde dolar var.

    İşi gücü olan ticaret yapan dolara bakarak durumunu toparlamaya çalışıyor. Yada bir genç hayallerini kurmak isterken hayallerinin nasıl yok olduğunu görüyor ve ağzından dolar vs düşmüyor.

    Birde bazı tipler var. Çıkıp karşınıza dolarla mı maaş alıyorsun diye soru soruyorlar.

    Aman deyip. CEVAP VERMEYİN ONLARA.

    Çünkü onlar akli melekelerini kaybetmiş vatandaşlarımız.

    Neyin nereden ne şekilde temin edildiğini bilmeden, fanatiği olduğu parti veya bir şahsın/şahısların ağzından çıkan sözleri cümleleri ne kadar doğru olduğunu araştırmadan kullanan tipler.

    ONLARA HİÇ BİR ŞEY ANLATAMAZSINIZ. ÇÜNKÜ ONLARIN ALGILARI KAPALIDIR.

    HEMEN ORADAN UZAKLAŞIN.


    Bu sayede kalp kırmaz , kavga etmezsiniz.
  • 17-12-2021, 14:04:17
    #2
    İmza +
  • 17-12-2021, 14:06:54
    #3
    Bazıları için saygı nedir pek anlamadıklarından dolayı siyaset konusu açıldığında ben uzaklaşırım hep... dayanamadığım anlar oluyor ama artık görmezden geliyorum.
  • 17-12-2021, 14:07:06
    #4
    kalbi kırılsın da benle bi daha konuşmasın aman uzak durmak lazım bulaşıcı olabilir
  • 17-12-2021, 14:07:43
    #5
    Kırılacak kalp söylenecek söz kalmadı hocam
    Körü bunca zaman dürtükleselerdi gözü açılırdı yeminle
  • 17-12-2021, 14:09:51
    #6
    Kukla gibiler yemin ederim bugün desinler ki. “Dolar bizim herşeyimiz dolara bağlı tüm aldıklarınız” onlar hep bir ağızdan aynı şeyi tekrarlarlar
  • 17-12-2021, 14:13:51
    #7
    Dolarlamı maaş alıyorsun diyen varmı gerçekten 😅😅 harbiden bunu mu savunuyorlar 😀
  • 17-12-2021, 14:15:26
    #8
    aslında asıl kırılma meselesi de bu değil mi ? dolarla maaş alamıyoruz ama hayatı dolarla yaşıyoruz...
  • 17-12-2021, 14:35:46
    #9
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolarlamı maaş alıyorsun diyen varmı gerçekten 😅😅 harbiden bunu mu savunuyorlar 😀
    16 yıldır tanıdığım Üniversite mezunu şuan asgeri personel rütbesi olan kaynım

    Şaka gibi.Bu konuyuda onunla konuştuktan hemen sonra açtım zaten.

    Dolardan bizene dolarlamı işimiz var.Bizim maaşımı tl dolarla maaş almıyoruz dedi engeli bastım.