Şimdi mevzu bahis biliyorsunuz herkesin dilinde dolar var.

İşi gücü olan ticaret yapan dolara bakarak durumunu toparlamaya çalışıyor. Yada bir genç hayallerini kurmak isterken hayallerinin nasıl yok olduğunu görüyor ve ağzından dolar vs düşmüyor.

Birde bazı tipler var. Çıkıp karşınıza dolarla mı maaş alıyorsun diye soru soruyorlar.

Aman deyip. CEVAP VERMEYİN ONLARA.

Çünkü onlar akli melekelerini kaybetmiş vatandaşlarımız.

Neyin nereden ne şekilde temin edildiğini bilmeden, fanatiği olduğu parti veya bir şahsın/şahısların ağzından çıkan sözleri cümleleri ne kadar doğru olduğunu araştırmadan kullanan tipler.

ONLARA HİÇ BİR ŞEY ANLATAMAZSINIZ. ÇÜNKÜ ONLARIN ALGILARI KAPALIDIR.

HEMEN ORADAN UZAKLAŞIN.


Bu sayede kalp kırmaz , kavga etmezsiniz.