Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolarlamı maaş alıyorsun diyen varmı gerçekten 😅😅 harbiden bunu mu savunuyorlar 😀
16 yıldır tanıdığım Üniversite mezunu şuan asgeri personel rütbesi olan kaynım

Şaka gibi.Bu konuyuda onunla konuştuktan hemen sonra açtım zaten.

Dolardan bizene dolarlamı işimiz var.Bizim maaşımı tl dolarla maaş almıyoruz dedi engeli bastım.