• 16-12-2021, 12:59:47
    #10
    4k nın altında olacağını sanmıyorum.
  • 16-12-2021, 13:00:46
    #11
    4200
  • 16-12-2021, 13:01:05
    #12
    20bin alan milletvekilleri geçinemiyoruz diye duyar kasarken asgari ücret komisyonunda zamanında 2300 liraya para bile arttırılır diyenler aynı kişiler. Batacağı yok bu düzenin
  • 16-12-2021, 13:01:43
    #13
    max 4k olucak bu arada. Bunlar gıdım gıdım süründürmeyi sever
  • 16-12-2021, 13:02:53
    #14
    Benim tahminim 3800 tl yapacaklar
  • 16-12-2021, 13:03:45
    #15
    4000-4100 arası benim tahminim
  • 16-12-2021, 13:06:45
    #16
    mavibilgiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar asgari ücret zammı ne olursa olsun ekonomi düzelmediği sürece bu ücrette yaşam standartının altında kalacak. Ülkede üretim yok sorun aslında burda.
    Ülkede üretim yok diyemezsin hocam. Yani bu kadar basit yorumlar yada düşüncelere kapılmayalım.
    Bir tekstil şirketinde çalışıyorum. İhrcatın dibine vuruyoruz. Şuan tekstil Türkiye’de uçmuş. Sebebi ise ucuz iş gücü. Gerçekten dolar getirisi yüksek. Ama para zenginde. Ülke parasal olarak büyüyor ama dolarlar büyüklerde. Halk eziliyor. Sorun üretim değil. Sorun adaletsizlikte, hak yemekte aslında
  • 16-12-2021, 13:11:39
    #17
    3800-4K bandında açıklanıp gelir vergisini kısarlar.
  • 16-12-2021, 13:12:30
    #18
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede üretim yok diyemezsin hocam. Yani bu kadar basit yorumlar yada düşüncelere kapılmayalım.
    Bir tekstil şirketinde çalışıyorum. İhrcatın dibine vuruyoruz. Şuan tekstil Türkiye’de uçmuş. Sebebi ise ucuz iş gücü. Gerçekten dolar getirisi yüksek. Ama para zenginde. Ülke parasal olarak büyüyor ama dolarlar büyüklerde. Halk eziliyor. Sorun üretim değil. Sorun adaletsizlikte, hak yemekte aslında
    Yok aslında üretim yok demeyelim de yeterli seviyede olmadığını söylersek daha doğru olur. Ülkenin lokomotif birçok fabrikası satıldı. Türkiyede yatırıma giremiyor çoğu kişi. Çünkü 1 gün sonrasına garanti yok. Ekonomi allak bullak. Türk parası sürekli değer kaybında. Haa adaletsizlik derseniz o zaten yıllardır sorun. Ülkemiz maalesf hukuk olarak ta gelir olarak ta adaletsizliği yaşıyor.