Arkadaşlar asgari ücret zammı ne olursa olsun ekonomi düzelmediği sürece bu ücrette yaşam standartının altında kalacak. Ülkede üretim yok sorun aslında burda.
Ülkede üretim yok diyemezsin hocam. Yani bu kadar basit yorumlar yada düşüncelere kapılmayalım.
Bir tekstil şirketinde çalışıyorum. İhrcatın dibine vuruyoruz. Şuan tekstil Türkiyede uçmuş. Sebebi ise ucuz iş gücü. Gerçekten dolar getirisi yüksek. Ama para zenginde. Ülke parasal olarak büyüyor ama dolarlar büyüklerde. Halk eziliyor. Sorun üretim değil. Sorun adaletsizlikte, hak yemekte aslında