Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkede üretim yok diyemezsin hocam. Yani bu kadar basit yorumlar yada düşüncelere kapılmayalım.
Bir tekstil şirketinde çalışıyorum. İhrcatın dibine vuruyoruz. Şuan tekstil Türkiye’de uçmuş. Sebebi ise ucuz iş gücü. Gerçekten dolar getirisi yüksek. Ama para zenginde. Ülke parasal olarak büyüyor ama dolarlar büyüklerde. Halk eziliyor. Sorun üretim değil. Sorun adaletsizlikte, hak yemekte aslında
Yok aslında üretim yok demeyelim de yeterli seviyede olmadığını söylersek daha doğru olur. Ülkenin lokomotif birçok fabrikası satıldı. Türkiyede yatırıma giremiyor çoğu kişi. Çünkü 1 gün sonrasına garanti yok. Ekonomi allak bullak. Türk parası sürekli değer kaybında. Haa adaletsizlik derseniz o zaten yıllardır sorun. Ülkemiz maalesf hukuk olarak ta gelir olarak ta adaletsizliği yaşıyor.