• 15-12-2021, 13:01:41
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, şubeye ulaşamıyorum sizlere sorayım dedim. Az önce 12:36'da kargom şubeye gelmiş, bugün dağıtıma çıkar mı yoksa sadece tek sefer sabah erken saatlerde mi dağıtıma çıkıyorlar? Eğer dağıtıma çıkmıyor ise gidip kendim almayı düşünüyorum bugün. (Yurtiçi kargo)
  • 15-12-2021, 13:03:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dağıtıma çıktı yazıyorsa akşam 4-5 gibi şubeye geliyor geri o zaman alabilirsiniz evinize gelmezse eğer şubede ise hala gidip alabilirsiniz genelde 9-10 gibi dağıtıma çıkıyor daha erken geliyor kargolar
  • 15-12-2021, 13:05:16
    #3
    Şube'nin yoğunluğuna, bulunduğu bölgeye ayrıca dağıtımın yapacağı bölgeye göre değişebilir.
    Buradan sağlıklı şekilde öğrenemezsiniz. Bir şekilde şubeye ulaşın.
  • 15-12-2021, 13:05:53
    #4
    Dün saat 4 gibi şubeye geldi. Akşam 6 gibi getirdiler. Aras kargo böyle yaptı yani hocam
  • 15-12-2021, 13:13:19
    #5
    bazı şubeler sabah erkenden tüm kargoları alır akşama kadar anca dağıtır. O sırada şubeye gelen kargolar ertesi günü bekler. Bazı şubeler sabah aldığı kargoları öğlen bitirirse şubeye tekrar döner ve o sırada şubeye gelen kargoları alıp tekrar dağıtıma çıkar. Bu konu bulunduğunuz bölgedeki şubenin dağıtım süresine ve yoğunluğuna göre değişir.
  • 15-12-2021, 13:17:05
    #6
    Benim bildiğim gün boyunca dağıtım var. Akşam 5-6 ya kadar sürüyor.