Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, şubeye ulaşamıyorum sizlere sorayım dedim. Az önce 12:36'da kargom şubeye gelmiş, bugün dağıtıma çıkar mı yoksa sadece tek sefer sabah erken saatlerde mi dağıtıma çıkıyorlar? Eğer dağıtıma çıkmıyor ise gidip kendim almayı düşünüyorum bugün. (Yurtiçi kargo)