• 14-12-2021, 18:42:00
    #1
    12. Sınıf meslek lisesi bilişim bölümünde okuyorum aynı zamanda haftada 3 gün staj var çalışıyorum bir yandanda üniversite hazırlanmaya *çalışıyorum* hayat zor. Arkadaşlar aylık 767tl staj ücreti var bunun 625 i dershaneye gidiyor geri kalan 150tl bin 50 su internet paketi vb şeyler için geri kalan 100 lira ile nasıl ek gelir elde edebilirim yada parayı katlarım bana pasif yada aktif gelir lazım düşünceleriniz ve fikirleriniz benim için önemli yardımlarını bekliyorum
  • 14-12-2021, 18:46:05
    #2
    Ben sessizce iç çekme butonuyum.
  • 14-12-2021, 18:55:27
    #3
    Merhabalar, Vakıf Bank. Ziraat Bank ve Halk Bankasında bireysel emeklilik sistemleri mevcut araştırabilirsiniz.
  • 14-12-2021, 18:55:34
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Küçük para o yüzden değerlendirmek zor ama riske atabiliyorsan ve düşerse uzun vade bekleyeceksen coinlere girebilirsin ama garantici ve az kara da tamam diyorsan hisse senetleri ile ilgilen zaten bankalar hisse öneriyor bist100 den büyük bir firmayı bile alsan üzerine koyar.
  • 14-12-2021, 19:22:59
    #5
    hocam fenerbahçe yenilir basın eminim katlanır paranız YTD
  • 14-12-2021, 19:27:15
    #6
    Yavuzben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam fenerbahçe yenilir basın eminim katlanır paranız YTD
    😂😂 Güzel