12. Sınıf meslek lisesi bilişim bölümünde okuyorum aynı zamanda haftada 3 gün staj var çalışıyorum bir yandanda üniversite hazırlanmaya *çalışıyorum* hayat zor. Arkadaşlar aylık 767tl staj ücreti var bunun 625 i dershaneye gidiyor geri kalan 150tl bin 50 su internet paketi vb şeyler için geri kalan 100 lira ile nasıl ek gelir elde edebilirim yada parayı katlarım bana pasif yada aktif gelir lazım düşünceleriniz ve fikirleriniz benim için önemli yardımlarını bekliyorum