• 13-12-2021, 11:18:50
    #1
    Geçen sene tam bu dönemde dolar 7 tl bandında dolaşıyor. Bugün 14 tl bandında dolaşıyor. %200 değer kaybetmiş tl.

    Bu tablo eski hükümetlerde olsa, şimdiye hükümet düşmüştü. Çünkü hükümetler ne kadar kötü olursa olsun bir sorumluluk bilinci vardı. En azından yüzleri kızarıyordu. Şaka değil arkadaşlar %200 ne demak hala farkında değil çoğu insan.

    Hangi siyasi görüşten olursanız olun zerre umrumda değil. Sadece artık körü körüne ideloji takip etmeyelim. Hep beraber yaşıyoruz bu ülkede, çocuklarımız bu ülkede büyüyecek. Hadi beni bu forumdakleri hatta ülkeyi boş verin. İnsan kendi çocuklarının geleceğini düşünmez mi ?

    Ben ateistim, buna rağmen vicdanım sızlıyor gelecekteki çocukları düşündükçe. İdeolojisini dini temeller üzerine kurduğunu söyleyen vatandaşlarımızın hiç mi yüreği sızlamıyor.


    NOT: Kimseye hakaret etme niyeti ile açmadım bu konuyu. (Bu açıklamayı yazmak zorunda kalmak bile utanç verici.)



    • MehmetSapmaz
    MehmetSapmaz bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 13-12-2021, 11:20:50
    #2
    O dönemlerde 7 çok gelirdi. Şimdi ne kadar düşük geliyor! Her gün dünü arar oluyoruz.
  • 13-12-2021, 11:22:38
    #3
    Bu tablo eski hükümetlerde olsa, şimdiye hükümet düşmüştü.


    aynı cümleyi babam sabah söyledi hocam, bide en kötüsü hale daha değer kaybetmeye devam ediyor.
  • 13-12-2021, 11:22:47
    #4
    Abartmayın hocam ya şuan dolarda sert bi düşüş geldi 14.5 dan 14.42 ye geriledi
  • 13-12-2021, 11:29:02
    #5
    buralar tepe diye düşünüyorum. çok sert düşürecekle doları. vaziyet alın
  • 13-12-2021, 11:35:33
    #6
    Eskiler ile konuÅŸtuÄŸumda halen anlamak istemiyorlar durum iyiymiÅŸ
  • 13-12-2021, 11:38:07
    #7
    kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buralar tepe diye düşünüyorum. çok sert düşürecekle doları. Vaziyet alın :d
    dkdkfofkdkdkfkkdmd
  • 13-12-2021, 11:44:23
    #8
  • 13-12-2021, 13:54:40
    #9
    Müslümanım.
    Şu anda dini kullanarak ne kadar rant kasan kişi varsa defterlerinin bu dünyada dürülmesini istiyorum.
    Hakkımı yiyen kim varsa hapislerde çürümelerini izlemeyi istiyorum.