Tamam bir değer kaybı var ama ben mi yanlış biliyorum anlamadım ki.

7 tl olan 14 tl olduysa %100 değer değilmidir bu ?
%200 derken nasıl bir mantık kullandığınızı öğrenebilir miyim ?
Hayır ben yanlış biliyorsam bu yanlışımı düzeltin lütfen.