• 13-12-2021, 04:53:31
    #19
    Çok şeyler söylerim, fakat şuan yeri burası değil. Mevcut hükümeti destekleyen halen var ise ülkemizdeki yeni nesil bireylerin hakkını gasp etmektedir.



    Neyse dolar 20₺ olunca da halen savunacaklar mı çok merak ediyorum.

    Ayrıca hükümet ile devleti karistirmayin. Hükümet başımızdaki yöneticilerdir ve gidicilerdir..

    Devlet ise Türk halkıdır ve kalıcı olan bizleriz. Yani devlet biziz. Sandık önümüze gelince herkes elini vicdanına koyup oy atsın.

    Tek temennim budur.
  • 13-12-2021, 13:43:27
    #20
    2023 e kadar dayanabilirsek allahın izniyle bu hükümeti bir daha görmeyiz ama 2023 seçimlerinede daha çok var büyük ihtimal göremeyiz gibi bu fiyatlarla pahalılıklarla.