• 09-12-2021, 22:58:26
    #10
    Yönetimin vereceği kararı destekliyorum.
  • 09-12-2021, 23:00:23
    #11
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Desteklemiyorum, satıcıyım ve bulunduğum durumdan memnunum, hiç bir maliyet ödemiyorsunuz uğraşıp hak edin bari 10₺'yi
    Kafanı edu mailden çıkartıp farklı hesaplarında açıldığını öğrenirsen belki fikrin değişir. Emin ol buradaki herkes uğraşıp emek veripte kazanıyor o parayı.
  • 09-12-2021, 23:00:54
    #12
    Bence bu tür satışlar komple yasaklansın. Net çözüm Bende alıyordum ama en azından hakkıyla alırız belki.
  • 09-12-2021, 23:04:23
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafanı edu mailden çıkartıp farklı hesaplarında açıldığını öğrenirsen belki fikrin değişir. Emin ol buradaki herkes uğraşıp emek veripte kazanıyor o parayı.
    Üslubuna dikkat et, sadece edu ile mi uğraşıyorum, onlarca hizmet satışı yapıyorum ve tümü taban fiyat kuralına uygun, oldukça güzel de kazanıyorum. Emek olmadan kâr olmaz, açgözlülügü bırakıp işinize bakın.
  • 09-12-2021, 23:04:24
    #14
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu tür satışlar komple yasaklansın. Net çözüm Bende alıyordum ama en azından hakkıyla alırız belki.
    Bu kategoriden çok kişi ekmek yiyor hocam neden kaldırılsın
  • 09-12-2021, 23:06:18
    #15
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üslubuna dikkat et, sadece edu ile mi uğraşıyorum, onlarca hizmet satışı yapıyorum ve tümü taban fiyat kuralına uygun, oldukça güzel de kazanıyorum. Emek olmadan kâr olmaz, açgözlülügü bırakıp işinize bakın.
    Açgözlülük derken? Sadece bir öneri sunduk ve çoğu saygın satıcı arkadaşlarımız bu fikre katılıyor. Olmaması için bir neden yok?
    Onlarca hizmet demişsin kb canvanın yanında duolingo sattığını söylememişim.

    Tartışmaya gerek yok,engel atıyorum ki rast düşmeyelim diye.
  • 09-12-2021, 23:06:53
    #16
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kategoriden çok kişi ekmek yiyor hocam neden kaldırılsın
    Araya bir fitne sokayım dedim 😂😂
  • 09-12-2021, 23:07:25
    #17
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araya bir fitne sokayım dedim 😂😂
    Ahahah tasarım kategorisi kaldırılsın,kendimiz öğreniriz ne gerek var hocam (!)
  • 09-12-2021, 23:08:20
    #18
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahah tasarım kategorisi kaldırılsın,kendimiz öğreniriz ne gerek var hocam (!)
    Tasarım kaldırılır danışmanlığa devam ederim. Bencede kaldırılsın katılıyorum ) Sonuçta 3 4 yıl eğitimle belli bir seviyeye gelinebilir