• 09-12-2021, 22:28:21
    #1
    Merhabalar.

    Hesapların son zamanlarda daha zor açılması,sanal kart satışlarının forumda yasaklanması ve daha az bulunması ve diğer türlü sebeplerden ötürü lisans & account kategorisinde taban fiyatın 15 TL olarak güncellemesini talep ediyoruz.
    Kategorinin baskın gelen diğer satıcılarıyla görüştüğümüzde onlar da bu fikire katıldıklarını belirtiyor. Konuyu ben açarakta öncülük yapmak istedim.

    R10'a bir öneri& istek , account lisans kategorisi taban fiyatı sizlerden ricamız 15 tl olarak güncellensin.

    Teşekkürler.
  • 09-12-2021, 22:29:01
    #2
    Destekliyorum.
  • 09-12-2021, 22:29:07
    #3
    hocama katılıyorum 15TL olmalı
  • 09-12-2021, 22:36:10
    #4
    Hesaplar zaten ücretsiz açılmıyor mu? Taban fiyat gayet iyi şu an.
  • 09-12-2021, 22:37:37
    #5
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesaplar zaten ücretsiz açılmıyor mu? Taban fiyat gayet iyi şu an.
    Arka planda öyle değil,açmak için gerekli olan şeyler var. Kimi hesap için 10 tane ip değiştiriliyor.
  • 09-12-2021, 22:38:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesaplar zaten ücretsiz açılmıyor mu? Taban fiyat gayet iyi şu an.
    ben satıcı vs. değilim. ama ortada bir emek vardır.
    10tl şuan kaçak sigara parası bile değil. 15tl iyi olacaktır diye düşünüyorum
  • 09-12-2021, 22:40:30
    #7
    Hesap açmalar eskisi gibi kolay olmuyor, baya emek harcanıyor. Hesapları bazen yabancılardan almak zorunda kalıyoruz, bazen de hesap acarken 1 dolar kesiyor geri iade etmiyor o yüzden işin sürekliliği için 15 - 20 TL bandına çıkması faydalı olacaktır.
  • 09-12-2021, 22:42:20
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hesapların açılması hem zor hem uğraştırıcı hemde riskli bu riske 10 TL değmiyor katılıyorum
  • 09-12-2021, 22:53:29
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Desteklemiyorum, satıcıyım ve bulunduğum durumdan memnunum, hiç bir maliyet ödemiyorsunuz uğraşıp hak edin bari 10₺'yi