Merhabalar.
Hesapların son zamanlarda daha zor açılması,sanal kart satışlarının forumda yasaklanması ve daha az bulunması ve diğer türlü sebeplerden ötürü lisans & account kategorisinde taban fiyatın 15 TL olarak güncellemesini talep ediyoruz.
Kategorinin baskın gelen diğer satıcılarıyla görüştüğümüzde onlar da bu fikire katıldıklarını belirtiyor. Konuyu ben açarakta öncülük yapmak istedim.
R10'a bir öneri& istek , account lisans kategorisi taban fiyatı sizlerden ricamız 15 tl olarak güncellensin.
Teşekkürler.
Lisans & Account Taban Fiyatı Güncellemesi | Öneri.
26
●1.329
- 09-12-2021, 22:37:37Arka planda öyle değil,açmak için gerekli olan şeyler var. Kimi hesap için 10 tane ip değiştiriliyor.Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 22:38:22Üyeliği durdurulduben satıcı vs. değilim. ama ortada bir emek vardır.Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10tl şuan kaçak sigara parası bile değil. 15tl iyi olacaktır diye düşünüyorum - 09-12-2021, 22:40:30Hesap açmalar eskisi gibi kolay olmuyor, baya emek harcanıyor. Hesapları bazen yabancılardan almak zorunda kalıyoruz, bazen de hesap acarken 1 dolar kesiyor geri iade etmiyor o yüzden işin sürekliliği için 15 - 20 TL bandına çıkması faydalı olacaktır.
- 09-12-2021, 22:42:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hesapların açılması hem zor hem uğraştırıcı hemde riskli bu riske 10 TL değmiyor katılıyorum