Desteklemiyorum, satıcıyım ve bulunduğum durumdan memnunum, hiç bir maliyet ödemiyorsunuz uğraşıp hak edin bari 10₺'yi
Kafanı edu mailden çıkartıp farklı hesaplarında açıldığını öğrenirsen belki fikrin değişir. Emin ol buradaki herkes uğraşıp emek veripte kazanıyor o parayı.