OGame Oynayan Var Mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
OGame Oynayan Var Mı?
9
●
142
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
OGame Oynayan Var Mı?
1
2
21-12-2021, 21:23:51
#10
Zorluer
Eyy gidim eyy.. 56k dial up internet ile başlamıştım. gece gündüz başında beklerdim. Çok zevkliydi o zamanlar. Uzun zaman oldu oynamadım.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler