Konu
OGame Oynayan Var Mı?
21-12-2021, 21:23:51
#10
Zorluer
Eyy gidim eyy.. 56k dial up internet ile başlamıştım. gece gündüz başında beklerdim. Çok zevkliydi o zamanlar. Uzun zaman oldu oynamadım.