Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu da kümesimden bir kare. Bu arada 5 yaşında bize yoldaşlık eden bir köpeğim de var. İlk yerleştiğimizde yavruydu bizim bahçeye kaçmış korkudan ben de alıp sahiplendim.
