Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerede ikametgah ediyorsunuz.
Son 5 yıldır Çanakkale/Bayramiç

bu da kümesimden bir kare. Bu arada 5 yaşında bize yoldaşlık eden bir köpeğim de var. İlk yerleştiğimizde yavruydu bizim bahçeye kaçmış korkudan ben de alıp sahiplendim.