• 08-12-2021, 21:02:37
    #1
    Kurumsal PLUS
    Biraz önce markete girdimde 16₺ idi benim sigara 18₺ olmuş sordum resmi olarak geldi mi dedim geldi dediler enteresan 🙄
  • 08-12-2021, 21:05:03
    #2
    evet hocam geldi ama çok değişik geldi 1 gün önce birisi 5 tl zam geldi diye yalan attı bunu duyan firmalar madem zamma bu kadar tepki yok 2 lira zam yapalım dediler gibi oldu
  • 08-12-2021, 21:06:11
    #3
    "Bugün sabah saatlerinden itibaren yeni zamlar gelmeye başladı. Özgür Aybaş Twitter üzerinden yaptığı açıklamada 12 sigara markasına daha 2 TL zam geldiğini duyurdu". 08.12.2021
  • 08-12-2021, 21:07:53
    #4
    tüm çeşitlere yapıştırdılar zammı yine 1 er gün araylada olsa
  • 08-12-2021, 21:11:34
    #5
    2010 yılında benzin ilk 4 TL olduğunda ülkenin çeşitli yerlerinde protestolar yapıldı. 2016'da 4.5 - 5 TL bandında seyredince köprüde protestolar oldu. Yıl 2021 benzin 10 TL oldu ve ses çıkartan yok.
    6 Aralık tarihinde şu konuya şu mesajı yazdım; https://www.r10.net/off-topic/303269...post1081491117 girip inceleyin.
    Halk artık o kadar normalleştirdi ki her şeyi... 5 TL zamma sessiz kalındığı için, 2 TL çok görülmez diyerek ölümü gösterip sıtmaya razı ettiler.

    Allah sonumuzu hayır etsin...
  • 08-12-2021, 21:12:30
    #6
    Evet hocam 19lük sigarayı 21aldım az once
  • 08-12-2021, 21:13:05
    #7
    Chesterfield 17.5 oldu
  • 08-12-2021, 22:16:55
    #8
    2 şişe yerli bira ile 1 paket sigara 51TRY hafız resmen soygun ya günlük asgari ücretli yaşayanın fay haline