2010 yılında benzin ilk 4 TL olduğunda ülkenin çeşitli yerlerinde protestolar yapıldı. 2016'da 4.5 - 5 TL bandında seyredince köprüde protestolar oldu. Yıl 2021 benzin 10 TL oldu ve ses çıkartan yok.
6 Aralık tarihinde şu konuya şu mesajı yazdım;
https://www.r10.net/off-topic/303269...post1081491117 girip inceleyin.
Halk artık o kadar normalleştirdi ki her şeyi... 5 TL zamma sessiz kalındığı için, 2 TL çok görülmez diyerek ölümü gösterip sıtmaya razı ettiler.
Allah sonumuzu hayır etsin...