Telefonumu satmak istiyorum ne kadar eder ?
8
●241
- 08-12-2021, 09:23:24Açılmamış galiba telefon. İkinci el parasından açtırma parasını düşürüp satabilirsin bence
- 08-12-2021, 09:27:43Açtırmayla uğraşma parasını da düşmesi gerekiyor.Bozbeymesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2021, 09:37:19Senelerdir geveyli telefon kullanıyorum. Elimde ki telefon ise iPhone Xs Max. Yeni iOS sürümlerinde ekstra hat ile kullanabiliyorsunuz problem yok. Hat ücreti ise maksimum 150-200₺ arasında bir şey. Gevey için satılan çipin üzerine kendi hattınızı takıp telefona takabilirsiniz.
- 08-12-2021, 14:15:51Üyeliği durdurulduBozbeymesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületelefonu kullanıyorum aktif olarak açtırma ücreti yok geveyli cihaz 150-200tl arası bir çip alıcaksınız onu hatla birlikte takıyorsunuz kullanıyorsunuz cihazı hocam normal yurtdışı cihazlar gibi değilSeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2021, 14:18:13Üyeliği durdurulduvallahi 1 yıldır aktif kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım bir teklifiniz var ise yazabilirsiniz değerlendirebilirimConquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle