• 08-12-2021, 08:55:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar iPhone XR 128gb beyaz yurtdışı geveyli cihazımı satmak istiyorum sizce ortalama ne kadar tutar cihaz gevey ile çalışıyor
  • 08-12-2021, 09:20:42
    #2
    Gevey ne demek hocam. Bilmediğim için soruyorum
  • 08-12-2021, 09:23:24
    #3
    Açılmamış galiba telefon. İkinci el parasından açtırma parasını düşürüp satabilirsin bence
  • 08-12-2021, 09:27:43
    #4
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Bozbeymesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılmamış galiba telefon. İkinci el parasından açtırma parasını düşürüp satabilirsin bence
    Açtırmayla uğraşma parasını da düşmesi gerekiyor.
  • 08-12-2021, 09:32:11
    #5
    gevey ile herhangi bir hat & internet gibi problemler yaşıyor musunuz ?
    Bu problemler yoksa 8 plus var bende Türkiye Faturalı Kutulu cihaz
    Hesapla üzerine kaç para almak istersen yaz görüşelim
  • 08-12-2021, 09:37:19
    #6
    Senelerdir geveyli telefon kullanıyorum. Elimde ki telefon ise iPhone Xs Max. Yeni iOS sürümlerinde ekstra hat ile kullanabiliyorsunuz problem yok. Hat ücreti ise maksimum 150-200₺ arasında bir şey. Gevey için satılan çipin üzerine kendi hattınızı takıp telefona takabilirsiniz.
  • 08-12-2021, 10:55:55
    #7
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Gevey ne onu burdan öğrendim
  • 08-12-2021, 14:15:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bozbeymesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılmamış galiba telefon. İkinci el parasından açtırma parasını düşürüp satabilirsin bence
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtırmayla uğraşma parasını da düşmesi gerekiyor.
    telefonu kullanıyorum aktif olarak açtırma ücreti yok geveyli cihaz 150-200tl arası bir çip alıcaksınız onu hatla birlikte takıyorsunuz kullanıyorsunuz cihazı hocam normal yurtdışı cihazlar gibi değil
  • 08-12-2021, 14:18:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gevey ile herhangi bir hat & internet gibi problemler yaşıyor musunuz ?
    Bu problemler yoksa 8 plus var bende Türkiye Faturalı Kutulu cihaz
    Hesapla üzerine kaç para almak istersen yaz görüşelim
    vallahi 1 yıldır aktif kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım bir teklifiniz var ise yazabilirsiniz değerlendirebilirim